Cenník platný od 1.1.2025


Daňové priznania 

Typ A ( zamestnanci)
  • študent - od 10 €
  • zamestnanec na SK - od 20 €
  • zamestnanec zahraničie - od 40 €

Typ B, SZČO

  • opatrovateľky - od 40 €
  • daň z prenájmu, predaja nehnuteľností - od 50 €
  • paušálne výdavky SZČO - od 80 € (12 faktúr, reg.pokladňa, úhrada odvodov)
  • daňová evidencia SZČO - od 85  € (podľa množstva dokladov)
  • účtovná evidencia SZČO - od 90 € (podľa množstva dokladov)

Právnické osoby

  • 13. mesačný paušál, min. 100 € 

Daň z motorových vozidiel 

  • 1 vozidlo 30 €
  • každé ďalšie +5 €


Vedenie účtovníctva 


Podvojné účtovníctvo 

Minimálna paušálna mesačná platba:

  • neplatiteľ DPH - od 60€ / mesiac (do 50 položiek v účtovnom denníku)
  • platiteľ DPH - od 80€ / mesiac ( do 50 položiek v účtovnom denníku)

Cena za položku: (jeden zápis v účtovnom denníku, UD)

  • neplatiteľ DPH - 1,30 € / položka 
  • platiteľ DPH - 0,80 € / položka
  • spracovanie s odoslanie DPH, KV, SV - od 20€ / mesiac


Jednoduché účtovníctvo 

Minimálna paušálna mesačná platba:

  • neplatiteľ DPH - od 45€ / mesiac (do 35 položiek v peňažnom denníku)
  • platiteľ DPH - od 75€ / mesiac ( do 100 položiek v peňažnom denníku)

Cena za položku: (jeden zápis v peňažnom denníku, PD)

  • neplatiteľ DPH - 1,15 € / položka
  • platiteľ DPH - 0,75 € / položka
  • spracovanie s odoslanie DPH, KV, SV - od 20€ / mesiac




Mzdy a personalistika


Minimálny mesačný paušál za spracovanie miezd - od 30€ 

Podľa počtu spracovaných miezd:

  • mzda zamestnanca - od 15€ / mesiac
  • spracovanie nad 15 zamestnancov v mesiaci - od 13€ / mesiac
  • spracovanie nad 30zamestnancov v mesiaci - od 12€ / mesiac
  • vypracovanie pracovnej zmluvy - od 15€ 
  • prihlásenie zamestnanca do poisťovní - od 10€
  • ročné hlásenie za zamestnávateľa - od 10€
  • ročné zúčtovanie dane zamestnanca - od 5€ / zamestnanec




Služby účtované osobitne: 

  • štatistické výkazy, reporty pre banky, prehľady podľa potrieb - 35€/ hod.
  • vedenie skladu podľa rozsahu a náročností - cena dohodou
  • vystavenie faktúry - od 5€
  • evidencia splátkový kalendárov- od 15€
  • konzultačné a poradenské služby nad rámec - 30€ / hod.


Vypracovanie interných smerníc

  • od 10€ / ks

Účtovné, ekonomické poradenstvo, kontrola účtovníctva

  • cena dohodou 




Ako prebieha spolupráca ?

1. Vypracujeme "Analýzu spracovania účtovníctva".

Najskôr podrobne preveríme všetko to čo potrebujete Vy a Vaša firma, čo Vám prípadne spôsobuje problémy a komplikácie. Analýza spracovania účtovníctva identifikuje všetky druhy činností a povinností súvisiacich s vedením účtovníctva, a stanoví odhad ich časovej náročnosti.


2. Navrhneme férovú cenovú ponuku

Keďže z analýzy budeme presne vedieť čo potrebujete a aké to bude náročné, tak Vám zostavíme férovú cenovú ponuku na mieru, tak aby ste boli spokojný.

3. Uzavrieme spoluprácu

Po odsúhlasení cenovej ponuky stanovíme paušálny poplatok za komplexný účtovný servis. Tento poplatok bude každého pol roka prehodnocovaný na základe objemu a zložitosti nami vykonaných prác tak, aby bola vždy naša spolupráca férová ako pre vás, tak aj voči nám.

4. Začíname

Následne si dohodneme fungovanie, nastavíme systém tak ako Vám to bude vyhovovať.  

© 2021 GLOBAL Consulting, s.r.o.. Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma!